Favorit i repris



Igår gjorde jag en favorit i repris och tog Nellie och Alice och stack till Iggesund för en heldag tillsammans med pappa och Gudrun. Hemma lämnade vi en bakfull och inte allt för social sambo så han kunde sova och piggna till tills vi kom hem igen. Precis som förra gången så var både Amanda, Elina och Nattís där så det var fullt hus även denna gång och väldigt roligt. Vi pratade, fikade, tittade på tv, kollade resor, handlade, öppnade paket, försökte sova middag, busade och spexade. Och när jag började fundera på att packa ihop och åka hem så kom Gudrun och frågade om vi ville stanna och äta tacos innan vi åkte hem och jag säger ju aldrig nej till tacos så då blev vi kvar ytterligare nån timme. :)

Nellie var lite på viset hela dagen så det var mycket "nej", "dumma dig" och hyttande med de små knytnävarna. Men däremellan var hon glad, skrattade, lekte pajas och charmade sig fram. Hon är speciell lilla damen! :) Men efter en hel dag med massa folk var hon väldigt trött och somnade helt utmattad i bilen på vägen hem. Själv placerade jag mig i soffan med en chipspåse och flyttade mig inte förrän det var dags att lägga sig.



En helt perfekt söndag!



Kommentarer
Postat av: Mia

Brorsan är med i klubben och fixar med såna där dagar. Säljer korv, fixar fika och sånt. =)

2010-05-24 @ 11:30:11
URL: http://miamias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0