Hardy & Bus



Igår kom min svarta Ed Hardy-klänning. Snygg är den men jäklar var tight! Visste att dom var små i storlekarna så därför tog jag en M men jag hade alla gånger kunnat ta en L för den jag fick hem var nog snäppet mindre än storlek S på normala plagg. Så nu blir det verkligen till att få bort de 3,3 kilo jag har kvar sen graviditeten och börja slimma till det hela så kanske den sitter riktigt bra sen.. ;)

Bild från Google



Idag var det hemmadag för Nellie så då packade vi ihop oss i bilen och for till Öppna förskolan. Där hade vi det riktigt trevligt några timmar. Vi lekte, åt fruktspett med glass och maränger, sjöng, lekte en massa mera och avslutade det hela med pannkakor innan vi åkte hem igen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0