Härliga erbjudanden



Kan bara medge att jag fått roliga och väldigt välkomna förslag på sistone. Först erbjöd sig småtjejernas extramormor att komma och ta hand om dom om jag skulle behöva komma ifrån någon dag. Det var nog det bästa erbjudande jag fått på länge och då menar jag lääääääänge. Så vi får väl se när jag ska passa på att använda mig av det.. :)

Senare samma dag pratade jag med en kompis som skaffat kamera och börjat fota mycket och då undrade han om jag ville vara modell någon dag. Det kunde jag bara inte säga nej till. Dels för att han tar så otroligt bra bilder men också för att alldeles för lite av min tid handlar om fotografering just nu så då måste jag passa på, även om det betyder att jag är framför istället för bakom kameran. Vi får väl se sen om han lyckas få till nå bilder för tyvärr är man ju inte den mest fotogeniska människan i världen..

Och igår fick jag reda på att vi troligen ska ha grillparty hos pappa och Gudrun nästa helg! Först ska altanen rivas och sen blir det grillat, kommer bli så skoj! Speciellt som vi blir ett bra stort gäng. Det är ju trots allt 8 barn, där några även har sambo och egna barn, som kommer samlas. ;) Ser verkligen fram mot detta och då kommer kameran följa med och massor med bilder tas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0