Det var den helgen det



Så drar sig denna helg mot sitt slut. Det har hänt en del och varit en intressant helg. Jag har jobbat, skulle jobbat söndag men det blev bytt till lördag vilket passade mig bättre i vilket fall som helst. Vi har träffat Lars och Frida med barnen, sett deras lilla Alice för första gången som var en söt liten sak, och spånat lite i om vi ska åka till tomteland tillsammans i vinter. Det vore jäkligt skoj om det blev av! Maja och Pelle har varit här och Maja fixade till mitt hår lite.

Jag blev av med en vän, vilket nu inte gör mig något då jag håller mig från att umgås med folk som ljuger och ger sken av att vara något de inte är. Min lojalitet ligger i alla fall på annat håll i det här fallet, även mina lyckönskningar!
Hans däremot hittade två nya vänner i helgen.. ;)

Vi har storstädat hela huset. Micke, Stina och Lex har varit på besök, vilket alltid är roligt, och köpt lite mera älgkött. Lex och Alice fann varandra och antingen "hånflinade" åt varandra eller flirtade, svårt att säga om småttingar som bara är några månader, men nyfikna på varandra var dom hur som helst. Och nu ska jag och Hans mysa med lite grillat och potatisgratäng då det blev en tidig kväll för Nellie och skönt var det med tanke på att hon var vaken till tolv igår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0