Du måste skämta?



Sitter framför Idol och det är bara tv:n som hörs här hemma. Nellie och Alice ligger i sina sängar och sover som stockar efter att ha spenderat hela dagen på dagis respektive barnvakt. Zeke har i princip inte rört sig ur soffan sen vi kom hem då han också varit på hunddagis hela dagen och är helt slut, men han älskar det där! Och Hans ligger nu bredvid honom och sover även han så det är bara jag och tv:n som är vaken.. Men vad gör det? Jag är också bra trött efter att ha jobbat två dagar och ska jobba även imorgon så det blir kväller för mig snart också.

Men just nu sitter jag och funderar, vilket jag gjort mycket senaste tiden, på hur någon kan ta åt sig äran för vad någon annan åstadkommit? Och det är betydligt fler än jag som undrar.. Hur tänker du? Det är ju inte som att du tar åt dig äran för någon annans jobb eller liknande, det här är verkligen mycket allvarligare än så!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0