Längesen nu...



Usch vad längesen det var jag skrev nu. Vet inte var tiden tar vägen! Ska försöka bättra mig framöver så det inte blir så stora hopp mellan inläggen som det blivit nu. Har inte haft allt för mycket att skriva om heller. Jag har jobbat, varit sjuk, pysslat på hemma, myst med tjejerna, varit ute i solen och lite annat allmänt. Har fotat lite på flickorna och på hundarna när jag var ute med syrran på promenad så de bilderna ska jag se om jag kan hinna få upp ikväll i alla fall. Har hittat en parfym som jag letat i nåt år också så den är beställd, ska bli kul att ha den underbara doften hemma igen och så håller jag på och bearbetar en kompis som ska få fixa mitt hår. Hur det kommer se ut får ni se när det blir gjort men jag gissar på att jag kommer älska det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0