Omstart



Jag gör en liten omstart av bloggandet. Det var än en gång längesen sist och jag har ingen bra förklaring till varför, bloggandet hamnar lite bakom allt annat bara. Men jag kom att tänka på att jag inte gjort någon riktig presentation av mig och min familj här på bloggen så vi börjar med det.


JAG

Jag heter Kerstin Byström, är 28 år gammal, bor i ett lagomt stort hus i Åsbacka utanför Söderhamn tillsammans med min sambo, våra två döttrar och vår knäppa jack russell Zeke. Jag jobbar som personlig assistent, är just nu föräldraledig men hoppar in och jobbar ändå ibland när det krisar med folk. Som person är jag oftast väldigt nyfiken, envis, flirtig, snäll, blyg i vissa sällskap, galen i andra och jag älskar det glada livet.. men ändå är jag aldrig riktigt nöjd. Det finns alltid något mer jag vill göra eller ha. Helst av allt skulle jag vilja vara ledig jämt, ha massor med pengar, springa runt med kameran och umgås med alla härliga personer jag känner. Men det kan man ju drömma om! ;)


SAMBON

Hans Bergström heter han, är snart 29 år fyllda och härstammar från den lilla byn Ramsjö i norra Hälsingland. Han är jägare, mc-förare och elektriker. Han älskar öl, whiskey, galliano, motorcyklar, vapen och oss. Han är en lugn person med dåligt morgonhumör, han är glad och mysig, har enormt stort tålamod med mig, lite mindre med småtjejerna och han skulle göra allt för oss. Han mår som allra bäst då han är ute i skog och mark, vilket väder det än må vara, och samtidigt hålls frysen våran full med kött.


NELLIE

Vår stora tjej (men som hatar att man säger det, hon vill vara liten) som nu hunnit bli dryga 2,5 år. Hon är envis som få, har en vilja av sten, är otroligt bestämd och har ett ruskigt humör vissa dagar. Men för det mesta är hon glad, kramig, mysig och väldigt pratsam. Hon studerar allt och lär sig fort och vill även lära sig nya saker hela tiden. Hon är helt enkelt en tuff och väldigt framåt tjej.


ALICE

Nytillskottet, snart 7 månader gammal. Glad som en lärka. Sover hela nätterna, äter bra och växer som tusan. Älskar att knalla omkring i gåstolen, bada och ligga på golvet och leka. Men det bästa av allt är när storasyster Nellie leker och skojar med henne, då skrattar hon så hon kiknar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0