Älskade Hudik



I lördags var det dags för party i Hudik igen och satan vad roligt jag hade. Kan inte tala för att alla hade riktigt lika roligt (ingen nämnd ingen glömd), men det hade i alla fall jag! Jag kom upp ganska sent då jag fick håret fixat av Maja men efter det fartade vi till Hudik och jag drog upp till Jerry på förfest, där hann jag kanske vara i 1,5 timme innan några av oss skulle till Bockarna och se Engmans Kapell, men jag hann träffa dom jag ville träffa hos Jerry och det var en rolig fest. På Bockarna var det ovanligt mycket folk som jag kände, folk från förr då jag bodde och pluggade i Hudik och även ett ex som jag, fast den krogen är väldigt liten, lyckades hålla mig undan från hela kvällen. Och då man inte är ute så ofta då man har två småttingar hemma så passar man ju på att ha roligt och det hade jag ända till halvfem på morgonen då jag rasade i säng.

Under kvällens gång fick jag träffa Jon-Eriks tjej som är helt otroligt söt och jag önskar dom all lycka. Pratade, skvallrade och skrattade med Matilda igen. Blev bjuden på cider, shots och alkoläsk. Drack hallonshots med en jättesöt och rolig tjej, kan inte komma ihåg vad hon hette, men jag kan varna er för att dricka hallonshots där..bland det vidrigaste jag druckit!! Fick en tjuga av Ante att spela Black Jack för och fick upp det i 180:- innan det var klart, men medan jag var på toa så lyckades Grahn spela bort 80 av dom.. ;) Fick sms av en tjej som jag inte förstod "Aaeasy msn a", ringde upp henne och fick höra att hon var ute och polisen där så jag fick gå ut. Det löste sig fort och hon gick/kröp hem. Jag blev uppbjuden av någon som seriöst trodde att jag kunde dansa styrdans?! Efter att krogen stängde gick jag till Jerry och hämtade lite saker. Sen över vägen till Möljen för lite mat. Där stötte jag ihop med Ante igen och hans kusin? som var hur roliga och härliga som helst så dom lyckades till och med övertala mig att strunta i taxi och gå med dom och eftersom vi bodde åt samma håll så hade vi följe på vägen hem. Men det bästa av allt var nog att på hela kvällen så gick det bara åt 80:-, hur jag nu lyckades med det? :)

  



  
   


  







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0