Fotoutställning



Hans är på älgjakt. Flickorna sover. Jag sitter i soffan med datorn i knä. Hinder spelas i mina öron. Och jag längtar efter något. Det underliga är bara att jag vet inte vad det är jag längtar efter, hur kan det vara möjligt egentligen? Hoppas kunna smita iväg och köpa godis sen när lillebror kommer hit, han övernattar här, för godis botar det mesta.. ;)

Imorgon ska jag till Galleri Mazarin här i Söderhamn på förmiddagen, träffa min utställningsansvarige och hänga upp mina bilder. Ska ha fotoutställning där fram till den 8:e oktober så kika gärna in, titta och säg vad ni tycker. Var och hämtade min passepartout idag när jag slutade jobbet och jag må säga att det är en av de trevligaste försäljare jag vet om. Skulle bara in och hämta mina papper men blev kvar där i säkert 15-20 minuter för vi pratade så mycket. Det är alltid roligt att prata med någon om bilder, foton och konst då ingen i min närhet har det intresset. Så stor plus till
Glas och Ram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0