Vanlig onsdag



Nu sitter jag i soffan med datorn i knä. Zeke sover på en kudde på min högra sida, Alice sover på en kudde på min vänstra och Nellie ligger uppe i sin säng och sover djupt. Hans och Anders är och styrketränar och det är helt otroligt lugnt och tyst i huset. Själv är jag väldigt trött. Hoppade in och jobbade på mitt gamla jobb idag, vilket gick riktigt bra men nu börjar tröttheten komma krypande. Jobbar imorron också men då på det nya extrajobbet, sen blir det tillbaka till gamla jobbet på fredag och nästa vecka jobbar jag tre dagar på nya jobbet igen, så det är full huggning på jobb. Det är tur vi hittat en barnvakt som kan ställa upp mycket och vara med Alice när jag jobbar, du är verkligen en ängel!
Vad skulle vi göra utan dig??

Nellie spenderade heldag på dagis idag och var så glad när jag kom och hämtade henne. Hon är alltid väldigt nöjd när hon varit heldag på dagis och fått leka och göra av med energin. Så hon mötte mig med en stor kram, sen hoppade vi in i bilen och for hem. Väl hemma var det bara att fixa mat, äta, baka lite med trolldegen med pappa och sen göra sig iordning för kvällen och hoppa i säng och där slocknade hon efter knappt 5 minuter. Hoppas på att hon känner för sovmorgon imorron så jag får sova ut lite också men det är väl att hoppas på för mycket.. ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0