Uppdatering



Ja vad säga? Jag tappar taget om bloggen titt som tätt, inte mycket att göra åt. Så nu en snabb uppdatering av de senaste veckorna. Det har ju trots allt hänt en del..

Vi har varit på sjukhuset några vändor. Först med Alice som vi befarade hade svalt ett batteri, så var dock inte fallet! Senare fick jag åka in, vet inte vad dom trodde att det var för fel på mig, jag hade ett hemskt tryck över bröstet och hade svårt att få in tillräckligt med luft i lungorna. Dom hittade däremot inga fel på mig och nu har det gått över så det var väl nåt tok med den jäkla förkylningen jag drog på mig. Snart ska jag även in fler gånger, nästa vecka ska jag in till Söderhamns hälsocentral för blodtryckskontroll då mitt blodtryck ligger ännu högre än vad det vanligen gör och nu ville dom kolla mig lite extra. Och veckan efter det ska jag till Hudiksvalls sjukhus för en annan koll, undrar om det är nu man börjar bli gammal?? *haha*

I övrigt rullar det på. Jag har jobbat, varit på personalmöte, haft en utekväll i älskade Hudik med efterföljande lunchdejt och fick äntligen träffa en vän som jag än en gång kom på mig själv med att jag saknat nåt enormt.., varit ute och ätit med Hans (något vi gör alldeles för sällan), firat lilla Malin som blev lite större - hela 25 nu, grattis igen underbara vän!, varit på skoshopping till småtjejerna med gammelmormor, lilla Alice har tagit sina första steg och även firat sin första födelsedag, Hans har även han varit en sväng till Hudik och ölat med grabbarna bus, vi har varit och röjt på Buspalatset och Alice har varit och fått ännu en vaccination.

Ja det var väl i det stora hela vad vi gjort på sistone! Tänk vad lätt det var att sammanfatta flera veckor i bara några ord och ändå lyckades jag glömma det allra roligaste som hänt!! Det var ju en jäkla tur att "London-burken" klarade sig när den levde farligt ett tag för nu är Londonresan bokad, 17:e juni sitter jag och kära syster på planet till England...sweet! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0