Nya tag



Blev lite irriterad häromdagen. Nu har det gått över och det känns rätt bra ändå. Jag blev i princip lovad ett jobb för några månader sedan med start nu i april. Sedan blev det uppenbarligen ändrat men jag fick inget veta. Fick i alla fall veta förra veckan hur det ligger till, men blev i samma veva omfrågad att avvakta till augusti för fast besked. Jag kan ju bara säga att inte tänker jag sitta och vänta i fyra månader på ett jobb som jag kanske kan få! Näe då letar jag mig vidare, vet inte om jag egentligen vill vara på ett jobb där dom behandlar en på det viset heller. Så nu har jag slängt iväg lite jobbansökningar och hoppas på det bästa!

Har ju i alla fall fortfarande mitt extrajobb som är kanon! Där behandlar dom en riktigt bra och lovar mig inte en massa saker dom sedan inte kan hålla. Det är ett jobb jag verkligen värdesätter och uppskattar, på alla sätt och vis!

----------------------------------------------------------------

Annars ser jag mest fram emot London! Trycker ner varenda peng jag får lös i burken innan jag hinner göra av med dom på annat och den är bra tung nu, det gillas! Och då är det ändå en hel del sedlar med där också. Ser även fram emot en resa till hösten, jag och Hans har börjat spåna lite på att åka iväg en sväng och jag hoppas det blir av..

Men just för stunden sitter jag tryggt nersjunken i soffan med datorn i knä, sms:ar med en underbar vän, lyssnar på musik som får mig att sakna en massa andra vänner och väntar på Hans som kommer hem om en timme och bjuder på pizza och film. Det är inte så himla illa det heller!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0