Perfa lördag



Ännu en natt med 2 timmars sömn, denna gången helt självförvållat, men ack så skoj!! :) Lördagen började med ett kort jobbpass, sedan drog jag till Hudik för att få håret fixat av Maja (svängde även in till pappa & Gudrun för lite frukost), sen var det bara att skynda hem, göra sig iordning, plocka ihop kläder och dra iväg med Malin på fotografering då vi skulle vara med på "Modell för en dag" och det var riktigt roligt! Tog en del tid då dom låg lite efter tidsschemat men vi blev snyggt sminkade och fick den gulligaste av fotografer som fotade oss, hon gjorde allting bara ännu roligare, och så fick vi med oss jäkligt snygga bilder hem.

Efter det drog vi ner på Amore för att beställa pizza att ta med hem och när vi var där kom det in två killar som vi märkte direkt att dom inte kom från Söderhamn, dom hämtade sina pizzor, tittade lite på oss när vi gick till bilen och sen försvann dom mot ån. Vi åkte hem till Malin, åt pizza, drack vin, la in lite bilder på datorn och drog sedan iväg på förfest hos en annan Malin. Var där bara en liten stund och sedan var det dags för krogen, jag ville till CH och lyssna på ett band som spelade men blev nedröstad så jag fick vackert hänga med till Olles, vilket blev en riktigt bra kväll det med! Vi drack, pratade skit och dansade. Jag drog ner när vi dansade för att köpa nåt att dricka och när jag går fram mot baren hör jag någon bredvid mig som frågar: "Smakade pizzan bra?" Döm om min förvåning när jag vrider på huvudet och ser killarna från pizzerian! *haha* De var ett gäng killar från Gävle som var här så vi dansade och festade vidare med dom resten av tiden på Olles. När krogen stängde gick vi med dom genom stan medan jag väntade på att min taxi skulle komma, 45 minuters väntetid i Söderhamn!!!, och var ner till ån och kikade på deras båt som dom var här med. Jag och Malin jävlades med dom och kallade dom för smågrabbarna hela tiden då dom var bra många år yngre än oss, men det roligaste med det var ju ändå att vi sedan fick reda på att dom var ännu yngre än vad dom först sa *hahaha* Varför ljuger killar om sin ålder och säger att dom är äldre än dom är medan vi tjejer gärna säger att vi är yngre?? Roligt var det iaf så det var en lyckad utekväll! :) Tack alla inblandade för att ni gjorde kvällen minnesvärd, synd bara att körkortet gick förlorat...

Och avslutningsvis kan jag bara säga att Gävlebor är gentlemän, där kan Söderhamnskillarna verkligen lära sig något! ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0