Tyst och lugnt



En ovanligt tyst kväll hemma, precis vad jag behöver för stunden. Hans är på skytte i Bollnäs, flickorna sover som små grisar, hundarna har däckat i soffan som vanligt och här sitter jag med datorn....som vanligt! ;) Lyssnar på mina godingar på Spotify och bara njuter av solen som går ner utanför fönstret. Hans kommer väl inte hem än på 40-50 minuter så jag har en bra stund för mig själv kvar innan jag smiter till lillasyster för lite skvaller och skratt, kanske vi ska hitta en hund den här gången med?? *haha* Näe men ska bli kul att höra hur det var på kryssning som hon och Malin varit iväg på, måste ju passa på att träffa henne idag då hon drar iväg imorron igen.

Annars händer det inte så mycket här. Alice är förkyld igen men hoppas hon är pigg tills på måndag. Då börjar hon med inskolningen på samma dagis som Nellie, vilket kommer ta kanske en dag *haha* Hon har inte brytt sig ett dugg när det var ett annat dagis över sommaren och en massa lärare hon inte kände igen, utan hon tar det som det är hon bara och hoppar upp i famnen på dom. Så länge det finns frukost och lunch är den lilltösen nöjd! Så jag oroar mig inte ett dugg för hur det ska gå med henne där, hon är ju även så van att vara på Nellies dagis att hon drar iväg för sig själv och leker med barnen när vi hämtar Nellie om dagarna. Så det blir en enkel match!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0