Lips of an angel



Som jag saknat dig!
Och det räcker med några få ord på msn så känns allt mycket bättre.
Att du sedan satt en speciell ringsignal på mig är ju bara för gulligt. Sötnöt ;)

* * * * *

Den här veckan har rullat på med en jäkla fart men jag har hunnit träffa flera nära vänner i alla fall och det är aldrig fel. Först hälsade jag och Nellie på Petra på måndagen, Nellie rotade fram alla leksaker, fikade, åt klubbor och kollade på film medan jag och Petra snackade skit. På tisdag hade vi taco-och filmkväll här hemma med Malin, åt tacos tills man mådde dåligt och kollade på en film som skiftade skapligt från bra till dåligt men i slutändan får den nog ändå bli okey, Insidious hette den. På onsdag fick jag äntligen träffa Tess igen, blir alldeles för sällan då vi bor långt ifrån varandra numera. Men nu fick jag en heldag med henne och det var underbart! På onsdagskvällen drog jag upp till Jon-E för att fota lite bilder, tyvärr var jag på ett uselt humör då så det blev inte mycket som funkade, får göra om det en dag när jag är lite mera uppåt. Men en stor eloge till dig som stod ut med mig den kvällen!! Och sist men inte minst så kom Jerry hit igår för att fiska med Hans. En bra kompisvecka helt enkelt! Mera sånt :)

Ett annat plus är att vi fått hem tvättmaskin och tumlare så man kan tvätta hemma igen. Lovely!! Och Alice är färdiginskolad på Nellies dagis så nu är dom äntligen på samma ställe ♥

Söta Tess



* * * * *

Hur tänkte du nu? Well...good to know!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0