Sundsvall och cheesecake



Så får man äntligen slå sig ner i soffan! Har haft en heldag i Sundsvall tillsammans med syster och Nasse där vi utfört några småjobb, bunkrat upp inför festen, skvallrat, shoppat och jävlats en massa med varandra. Sen speedade vi hem, hämtade Nellie på dagis och Doriz hos dagmatte, lämnade av Anna och Doriz hemma hos sig, åkte hem till oss där jag hann vara hemma hela fem minuter och sen drog jag iväg till Vannsätter för att jobba kväll. Hade en skön lugn kväll där och väldigt trevligt som vanligt. Efter jobbet åkte jag till stan, solade en snabbis och nu är jag hemma där bästa Nasse har gjort cheesecake tills jag slutade jobbet. Underbara underbara vän!!



Sprang på en ny pärla idag - Ge mig!!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0