Sweeeeeeet



Igår var jag iväg med jobbet till Gasklockorna i Gävle på föreläsning och middag och jag måste bara säga att om ni någonsin får tillfälle att gå och lyssna på Fredrik Sträng så GÅ!!! Vilken bra talare och vad mycket han hade att berätta om. Riktigt intressant, roligt och tänkvärt och man märkte inte ens att tiden gick. Maten efteråt var också väldigt god och sällskapet trevligt så hela kvällen var lyckad!


Bilder från Google




Ibland älskar jag att bli grundlurad!! Hans ringde på väg hem från jobbet idag och sa att efter att han kommit hem skulle något hända som jag skulle tycka var kul. Jag kunde inte gissa vad det skulle kunna vara men gissa om jag blev glad när en väldigt välbekant blå bil rullade upp på vår gård. Lyckan visste inga gränser, Nasse var här! Bättre överrask- ning än så kan man inte ge mig. Det är få vänner jag kan säga att jag verkligen älskar men när det gäller Nasse finns det inga tvivel. Det är den bästa vän jag har och som jag tyvärr träffar alldeles för sällan, men det blir lätt så när han bor uppe i Ume! Och det var fler än jag som blev glada över att Nasse var tillbaka, blev helt plötsligt lite trångt i soffan.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0