Det flyter på



Vad händer då här? Jo jag jobbar på som bara den! Snittar nog på fem sex dagar i veckan nu och det känns bra. Mixar ihop pass från Frösunda med jobbet på A-assistans och det har hittills inte krockat allt för mycket. Vill verkligen ge barnvakten Fia, några goda vänner och flickornas gammel- mormor en stor eloge för att ni gör det möjligt för mig att jobba, ni är guld värda och utan er hade det inte gått!!

Hawaiipartyt närmar sig med stormsteg och massor av de personer jag helst ville ha hit kommer också hit, underbart! Och i helgen beställdes det hawaiidekorationer och kläder inför festen, kommer bli riktigt intressant att se hur dom ser ut när dom kommer.. Bara att fixa till lite solbränna nu!

Började träna förra veckan också. Hann med tre olika pass: Aerobics/styrka, Step/styrka och Latino fitness. Aerobics har jag gått på förr och gillar det skarpt, även stepen tog som tusan och var himla roligt. Men latino fitness var verkligen inte min grej. För det första blev man inte ens trött och ska jag träna vill jag att det ska kännas, för det andra var det hemskt med folk så man fick nästan inte plats och för det tredje blev det avbrott hela tiden, det var ingen träning/dans som flöt på utan instruktören stoppade musiken hela tiden för att se att alla fattat senaste steget hon visat. Så hädanefter håller jag mig till aerobics och step, ska kanske testa dansaerobics, pump och intervall om tillfälle ges också.


Och småtjejerna börjar bli stora



Kommentarer
Postat av: erika

men stick åt trollungen en morot att gnaga på ist vettja ;-)



2011-02-08 @ 13:59:15
URL: http://www.erikabergstrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0