Jobb jobb mera jobb



Bemanningen ringde precis och ville ha ut mig på jobb, ikväll och imorron kväll, och det tackar man ju ja till! Känns kanon att det ramlar in lite arbetspass från Frösunda de dagar jag är ledig från A-assistans. Älskar att kunna kombinera ihop de två jobben och samtidigt få ihop en del timmar så det blir bättre med pengar. Nu gäller det bara att lösa det här med barnvakt, ikväll handlar det bara om en halvtimme som vi behöver hjälp innan Hans kommer hem men imorron blir det 4-5 timmar. Hoppas dock på bästa Fia tills imorron!! :)

Har också ett extrajobb där jag gör uppdrag som mystery shopper och där har jag 10 uppdrag att fixa under februari. Pengar pengar pengar!! ;)

Bästa småtrollen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0