Nytt år ny start



Ja nu har jul, nyår och början på ett nytt år dragit förbi. Jag har haft paus på bloggen över julhelgerna så nu tänkte jag dra en uppdatering. Vi har firat jul på två av tre ställen. Julafton var vi hos mamma med min familj och på juldagen styrde vi kosan mot Ramsjö och Hans familj, där stannade vi till den 27:e innan vi for hemåt igen. Julen var som julen ska vara! Det var mycket folk, mat, paket, mys och gotta!











Nyår firade vi här hemma med några vänner, vi var 4 barn, 3 hundar och 6 vuxna, vi åt massor med tacos, drack lite gott, spelade spel och hade det riktigt bra!










Och nu i januari har vi haft besök, vid två olika tillfällen, av helt underbara vänner, två av de absolut bästa jag har faktiskt! Theres och Jerry ni är speciella, på alla sätt och vis, och jag hoppas ni vet hur mycket jag tycker om er!










Kommentarer
Postat av: Theres

Tack det samma söta!! Men Alice ser lite mer tveksam ut.. ;)

2011-01-23 @ 00:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0