Plus plus plus



Måste verkligen ge mitt jobb tummen upp!! Jag har ju sagt att det är ett bra jobb med bra lön och jag är redan inbokad på tre utbildningar som man får betalt för att gå på. Men igår ringde dom och hörde om jag ville med och lyssna på en föreläsning av en bergsklättrare i Gävle i februari och dessutom bli bjuden på middag efteråt. Det säger man ju verkligen inte nej till, kan bli riktigt intressant tror jag! Så många plus får ni för att ni är måna om personalen.



Blir party i slutet på februari också, Hawaiitema, och det verkar vara populärt! Kolla era evenemang på facebook så kanske ni är bjuden. Och skulle ni inte vara det men känner för lite hulahula och paraplydrinkar, hojta till! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0