Fullspäckat :)



Idag blev det en sån där dag som jag verkligen gillar! Morgonen började med att jag skjutsade Nellie och Alice till deras dagis, sen for jag hem och gick en promenad med hundarna, petade i mig lite yoghurt och drog iväg till jobbet. Jobbet var, som alltid, bra och jag hade det roligt där. Erika ringde på förmiddagen och frågade om de fick komma och hälsa på när jag slutat och det fick dom givetvis göra. Så när jag slutade speedade jag in till stan, hämtade Alice på hennes dagis och sen snabbt ut till Sandarne och hämtade Nellie och så vidare hem där Erika och Meja väntade på gräsmattan. Sen blev det lek hela eftermiddagen för tjejerna. Hans kom hem lite tidigare från jobbet och fick umgås lite han med och sist dök Eddan upp efter att han hade tatuerat sig, snyggt vart det! Dom åkte sedan hem runt fem och tjugo minuter senare drog jag iväg på jobbet för att göra mitt kvällspass. Nu har jag kommit hem, städat ute på gräsmattan och sedan slängt mig ner i soffan med datorn. En bra dag helt enkelt! :) Och inte nog med det så firar jag och Hans 10 år tillsammans idag, inte illa det inte! ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0