Taco-och grillhelg



Ny vecka påbörjad med massa jobb, även jobb som man glömt bort att man hade! Så jättestort tack till Rebecka som var en ängel och ställde upp som barnvakt åt tjejerna medan jag jobbade mitt kortpass idag. Bara att hojta till då du behöver hjälp någon gång så ställer jag upp!

Och helgen var grym! :) Först hade vi taco-och filmkväll på fredagen med Malin, Peter L och Nicklas, Anders dök upp sent på kvällen han med, och vi svullade tacos och kollade på filmer till närmare halvtvå på natten, underbar kväll! Var alldeles för längesen vi gjorde det och det måste snart göras om igen. Nicklas och Anders stannade kvar resten av helgen. Anders drog iofs till Gävle över dagen på lördag för att tävla i Beachvolley och vi andra drog till lillstranden vid Stenö och badade och njöt i solen i några timmar. Efter det kom Peter U och hälsade på ett tag och på kvällen blev det grillat, väldigt sent på kvällen men det gick ju det med, gott var det hur som helst och film blev det då med, en gammal goding. Orkade dock inte hålla mig vaken den kvällen så jag drog mig mot sängen vid halvtolv eller nåt. Sen blev söndagen en slappdag då vi inte gjorde nånting egentligen, bara hängde hemma och slappade. Alice drog på sig lite feber då med så det var inte mycket hon orkade med den dagen, lilla stackarn var så varm.

Fick även nöjet att fotografera en himla lugn och go hund, Roz.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0