En månad sen sist



En månads uppdatering i ett inlägg?? Nja jag drar nog det stora hela. Har jobbat som tusan på slutet för att få ihop bra med pengar över sommaren och tur som jag haft har det funnits mycket jobb att ta åt sig också. Varit på lite knattefotboll med Nellie men senaste gångerna har hon tyckt att det varit sådär så vi får se hur vi gör med de kommande gångerna som är kvar. Jag har umgåtts mycket med Malin och det ser jag som ett stort stort plus! Du är bara för härlig tjejen och får mig alltid att skratta och bli på bra humör. Vi har även varit till Hudik och tagit en krogsväng men det blev väl sådär så vi går efter mottot "Gör om gör rätt" om nån vecka igen. Var in på återvändardagarna båda dagarna så Nellie fick rida, det är något hon verkligen gillar, och så fick hon ballonger av de söta clownerna. Vi har sjösatt lilla Beda och hon startade och gick precis som vanligt, fast motorn legat hela vintern i garaget, så jag och flickorna tog oss en tur till stugan över dagen. Har också hunnit med att vara både till Storsand, Stenö, vår strand och lillstranden vid Stenö och solat och badat, både med goa vänner och med småtjejerna. På Storsand hade jag picknick med Tess som var här uppe en sväng. Vi hade det riktigt trevligt och hon ska med och göra Hudik osäkert nästa gång, kommer bli awesome!! I övrigt har det nog bara rullat på som vanligt här hemma men imorgon händer något som jag aldrig varit med om för då ska jag till London med syster!! Kommer bli roligt, intressant, spännande och jäkligt bra helt enkelt!


Den här lillsköningen får dock stanna hemma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0