Hawaiiparty



Ja då var det väl dags att slänga in ett inlägg om festen. Den var suverän, helt enkelt suverän! De bästa av männsikor var där. De killar och tjejer jag tycker så himla mycket om och som jag inte tror att jag skulle klara mig utan. Och som alltid händer det saker när det är detta gäng som festar, det blir aldrig tråkigt! Vissa blir intresserade av andra, vissa "bråkar" om sitt underhåll *haha*, det kommer uttryck som ibland chockar en och ibland skrattar man så man grinar, vissa vänner överraskar en, det skvallras om än det ena än det andra, oväntade saker inträffar, vissa blir kära men kan sen inte komma på vad personen heter, vissa når även höjden av sin karriär och som alltid blir det mys dagen efter med pizza och slappande i soffa och på madrasser.
Älskar er ♥


 



 



 






Dagen-efter-bus ;) Sorry lillan!! *hahaha*





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0