Vårruset 2011



Det här var en sådan här kväll då man verkligen undrar varför man skaffade barn? Dom driver en helt vansinnig ibland! Men nu ligger dom i alla fall och jag får förhoppningsvis en lugn kväll. Men det var inte det det här inlägget skulle handla om, nejdå idag ska jag skriva om Vårruset och mitt nya objektiv.

Igår var vi iväg på Vårruset. Vi möttes upp på Resecentrum och jag plockade upp Rebecka i min bil, sedan fick jag guida vägen ner till Högskolan i Gävle där det hela skulle gå av stapeln. Väl där gick vi omkring och kikade lite, provsmakade lite olika saker, var med på lagfotografering, träffade lite människor man kände och var med på uppvärmning innan det drog igång.
Hittade även lite ögongodis då en av Sveriges, ur mina ögon sett, snyggaste män fanns på plats...Peter Siepen hot hot hot!





--------------

Och igår kom mitt efterlängtade objektiv, det är ett Canon 50mm, som är bäst till att ta porträttbilder med och det märks må jag säga. Här är några slarvigt tagna bilder och ändå tycker jag dom ser riktigt bra ut, har inte hunnit med att redigera dessa bilder utan dom är helt oredigerade. Fick ju en ny dator av baben min igår, så jag har inget redigeringsprogram inlagt ännu, och jag är nästan lika förtjust i datorn som i objektivet. Äntligen har jag mig en alldeles egen minipc! *lycklig*







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0