Annorlunda inbjudning



Hahaha! Till och med kvällar man spenderar helt själv hemma kan bli riktigt roliga ibland! :) Pratade med sambon i telefon, han hade kommit över på svenska sidan igen men har fortfarande några timmar kvar innan han är hemma. Samtalet bröts i alla fall men det tog bara en minut eller två så ringde telefonen igen och jag trodde att det var han som ringde upp men icke, det var en onykter glad lillebror! Han började med att ställa en fråga som en bror nog aldrig ska ställa till sin syster men jag blev inte förvånad och när jag hörde skratten i bakgrunden och att det var en tjej som ville veta svaret på det han frågade blev det bara ännu roligare. Sen fortsatte det med att han och en annan kille bad om lov att få låna med sig sambon på kryssning om några helger och passande nog var det en helg då jag är ledig så det funkade ju alldeles utmärkt för dom att åka då. Sen hände något i bakgrunden och lillebror blev distraherad och helt plötsligt hör jag en tjejs röst i telefonen. Vi pratade på en stund och det slutade med att hon, sambo och barn blev bjudna på fika här hemma imorron dom med :) Som tur är känner min sambo hennes sambo men jag har ingen aning om vem hon eller han är, men hon var himla trevlig i telefon i alla fall. Så om ni dyker upp imorron ska det bli kul att se vem du är.

Men nu när jag hört dom fulla och glada blev jag också sugen på att festa lite så jag poppar musik och drömmer mig bort lite och jag är så glad att jag inte bor i lägenhet. För då hade jag inte kunnat poppa musik på högsta volym medan jag förbereder tårtor inför 30-årsfikat imorron men det kan jag nu!! Love it!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0