Finfin helg



Ja här är man gräsänka igen då sambon dragit till Norge för att jobba några dagar igen. Lite trist att bli ensam men kan egentligen inte klaga allt för mycket då vi fick en helt underbar helg tillsammans. Vi hann till och med med att få lite tid för oss själva då vi passade på att uträtta lite ärenden, luncha på bästa thaistället, handla och bara umgås ♥

Jobbade stor del av helgen också och kvällspasset jag hade var nog det mest udda arbetspass jag haft hittills men det var ganska roligt också, fick då skratta en hel del! Men vad annat kan man egentligen göra då två personer bland annat sitter på varsin sida om mig och petar mig i ansiktet för dom är så förundrade över att jag inte har några rynkor, förutom skrattrynkorna runt munnen men det tydde ju bara på att jag var en glad person. Snälla ögon hade jag också, vilket var tur eftersom snällare person än jag fanns ju inte *hahaha* Det blir då i alla fall inte tråkigt på det där stället!



Sugen på lugg igen och mörkt hår, kanske dags att fixa det? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0