I Love Tess



Det är få jag känner som är riktigt ärliga och öppna om vad dom tycker och tänker. Men Tess är verkligen en som säger det hon vill säga! Jisses, det var längesedan jag skrattade så mycket som jag gjort ikväll åt vissa av dina kommentarer. Men ska man prata om pojkar ska man prata om allt! Men vad kan jag säga, mustaschen slog allt!! ;)

Och att det blev en resa till Paris inplanerad gjorde absolut inte kvällen sämre. Det här kommer jag se fram emot som tusan. Dags att skaffa en ny burk och börja spara pengar igen och kanske lära sig några fler fraser på franska. Spelar ingen roll vart vi hade åkt heller, bara att få umgås med dig i några dagar kommer bli så skoj! ♥




Kommentarer
Postat av: Tess

haha Ja du.. inte mycket som klår mustaschen!!

2011-11-23 @ 23:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0