3 guldstjärnor



Precis kommit hem efter en pizza-och kebabkväll tillsammans med barnen hemma hos Petra. Det var riktigt gott och mysigt som alltid att träffa min gobrud! Den damen finns det inget man kan säga till som chockar, hon är hur cool som helst när det gäller allt. Och just därför en av de bästa vänner jag har. En annan av dom absolut bästa, kanske till och med den bästa!, försöker just nu locka mig att komma upp till Umeå en helg i maj och jag är riktigt jäkla sugen så hoppas det går att lösa. En tredje underbar vän hade jag "msndejt" med igår kväll och var längesen jag hade så roligt framför en dator *haha* Jisses vilka minnen, historier och dramatik vi tog upp. Ni är alla tre guld värda och än hur trist dagen varit före får ni mig alltid att le ♥ ♥ ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0