En Sessa på väg



Då var det bara två dagar kvar och sedan har jag jobbat hela veckan lång. Inte för att det gör mig något, jag gillar att jobba och har i alla fall haft några kortpass och då får man ju några timmar ledigt på dagen så det är skönt. Det enda tråkiga är att det inte är jag som får lägga tjejerna när jag jobbar kvällar. Men som tur är har jag bra barnvakter som ställer upp så det går ju bra, men inte gärna en vecka till med 5 jobbkvällar som jag hade för någon vecka sedan. Då kände jag mig hemsk som lämnade dom hela tiden! Nej, 1-3 kvällar i veckan kan jag ta men inte gärna mer. Men nu är det flera dagar kvar innan jag ska jobba kväll igen och det känns skönt.

Imorgon kommer Sess till oss också. Jag berättade kanske förut att vi skulle få en extra familjemedlem vissa veckor och nu blir det en sådan vecka. Kommer bli roligt, hon var så jäkla go, och lite speciellt att ha en sådan stor hund här hemma när man är van vid våra småttingar. Och ännu mera promenader blir det vilket aldrig är fel. Hoppas bara att det kan bli lite sol och värme också så det blir ännu mysigare att vara ute på långa prommisar.



Your name called
But it wasn't you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0