Ett svartvitt London



Vaknade till en dimma tjock som gröt idag, hela världen kändes regnig och grå, men då jag körde till jobbet i detta disiga landskap kunde jag inte låta bli att tänka på London. Kanske pga av vädret, kanske för att jag lyssnade på mina Londongrabbar eller helt enkelt för att jag bara längtade dit, och tur är väl då att jag snart ska dit igen! Om bara drygt en och en halv månad styr jag återigen kosan mot staden där till och med soptunnorna har sin charm. Denna gången tillsammans med Hans och det ska bli riktigt kul att åka bort en helg bara vi två.



 




Kommentarer
Postat av: Theres

Men åh vad mysigt för er med en resa!!! :D

2012-04-26 @ 23:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0