Mer mer ge mig mer ;)



Alice magsjuka blev kortvarig och peppar peppar har ingen av oss andra åkt dit så det kanske var en variant vi andra redan haft. Eller så hade vi bara en himla tur!! Skönt att den är borta i alla fall för ikväll drar vi oss till gammelmormor för att fira henne på födelsedagen. Och efter det när flickorna är trötta och sover sött ska jag grisa ner mig i soffan, kolla på lite serier och bara njuta av det faktum att jag lyckades få tillbaka ännu mera på skatten. Var ju redan nöjd med det jag skulle få men när någon puschar mig att göra avdrag som jag har rätt till kunde jag inte låta bli och fick upp det med ytterligare några tusen så passerade 20000:-gränsen med en bra bit. Det är jäkla bra med dom som är äldre och mer erfarna ibland så stort tack till dig som knuffade på mig att göra detta och jag lovar att hålla mitt ord till dig!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0