Regn-och snöblaskig dag



Jisses, ibland blir jag bara förvånad över hur lite vissa tänker innan dom agerar. Men men inget jag egentligen ska lägga mig i så jag får väl stå på sidan om och se hur det hela fortskrider, kan ju bli intressant!

Skitväder har vi ute också, det har varit snöblandat regn hela dagen och bara någon enstaka plusgrad ute. Skitväder helt enkelt. Men det är tur att jag sluppit vara ute i det i alla fall. Först var det dagis, sen jobb och ställa upp som lite privatchafför, efter det hämtning på dagis och så hem. Väl hemma har vi bara lekt, mest byggt tågbanor, tvättat, ätit mat, duschat och myst ner oss i sängarna. Så vi orkar upp imorron igen till en liknande dag, bara att jag jobbar ett längre pass då så jag ska hinna med lämning och hämtning på hunddagis också, men det ligger ju passande nog på vägen till jobbet så det blir inte mycket extra tid som behövs. Det jag däremot måste komma ihåg, vilket jag faktiskt hade glömt nu!, är att jag ska handla innan jag ska till jobbet imorgon. Tror jag måste ställa in ett larm om det annars kommer jag bara tuffa på vidare till Vannsätter utan att tänka mig för.. Då blir dom utan frukost och det går ju bara inte för sig!!

Och i helgen är jag ledig!! Härligt värre ska det bli. Jobbar bara några timmar fredag kväll sen blir det lite cider med goaste Petra, kanske även att jag sover över, vi får se hur det utvecklas och sen blir det bara slappande resten av helgen. Jag har för mig att det pratats om Buspalatset på lördag så jag hoppas det blir av, alltid lika roligt att se glädjen i Nellies och Alices ögon när vi svänger av och dom ser var vi är. Och ännu mera när vi kommer in och dom kan härja fritt i några timmar. Underbaraste små sötnosarna ♥





Well help me up
If you don't then I'm dead
I'll just lie here where I fell
The sky is changing from blue into red
I think it starting raining but it's sometimes hard to tell




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0