Spring i benen



Är rastlös idag. Jag vill ha uppföljningen, få en förklaring. Låg sömnlös större delen av natten men vaknade trots det pigg klockan fem i morse. Men inget ont som inte har något gott med sig, hittade både en frisyr och en hårfärg jag vill ha så snart kommer jag och bokar tid Maja! Men känslan av att inte kunna slappna av har hängt i sig hela dagen. Har inte kunnat sitta still, stå still, ligga still, ja jag har helt enkelt inte kunnat vara stilla. Har i alla fall fått träffa Petra, snackat massa skit och skrattat ännu mera...jisses, folk skulle tro att vi var galna om dom såg oss :) Hur som helst, hoppas på att jag blir lugnare ikväll. Ska ta mig ett hett bad eller en het dusch bara brudarna somnat och sen sjunka ner i sängen med datorn, vem vet det kanske hjälper..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0