Tjejmilen 2012



Det ömmar i mina ben idag. Jag tänkte dra till gymmet igår efter jobbet men då det var så fint väder skippade jag det och drog ner och sprang/joggade längs vattnet istället. Kan tilläggas att jag har inte sprungit på flera år! Men klarade trots det 3 km med en paus på kanske en minut för att ta en bild på utsikten och skicka till en kompis. Väl hemma var jag helt slut men samtidigt nöjd över att ha kommit iväg på första rundan. Nu gäller det bara att hålla i det här och öka på sträckan allt eftersom för i september blir det Tjejmilen med kompisen jag skickade bilden till. Och jag kan bara säga att du är den absolut bästa på att peppa, till och med bara via sms :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0