Full rulle hela helgen



Haft en trevlig helg och ännu är den inte slut men jag slänger in ett inlägg nu medan brudarna kollar på Lilo & Stitch...eller nej nu byttes det visst till Pippi Långstrump. I fredags hade jag och Petra en liten tjejkväll för oss själva utan alla våra småttingar, det var riktigt skönt och jäkligt roligt hade vi. Vi drack cider och vin, snackade en massa skit alla de slag, det var svordomar om en bäver, en granne som tittade in lite då och då, jag fick ett nytt namn tilldelat men förklaringen stämmer inte och efter en bra stund tog vi oss ner på krogen. Där lyssnade vi på de tre banden som spelade, tog en cider och sen drog vi hem igen då Petra skulle upp och jobba på morgonen. Var lite skiftande kvalité på banden som spelade men det var roligt att lyssna och speciellt att se sin gamla trumlärare på scen igen, är nog få som har sådan energi på scenen. Underbart helt enkelt!

Igår när jag kom hem åt vi frukost sen drog Hans till MC-klubben för städdag medan jag myste med brudarna. När han var klar och kom hem gjorde vi oss iordning och drog till Hudik och Buspalatset. Det var en riktig skitdag vädermässigt igår och det syntes kan jag säga, har aldrig någonsin sett så många människor där förut. Roligt hade vi i närmare tre timmar. Vi lekte tills svetten rann om både Nellie och Alice. Det var studsmattor, rutschkanor, hinderbanor och en massa annat skoj tills vi helt enkelt inte orkade mer. Hade någon liten snabb paus så dom fick fylla på med glass och festis och sen lektes det vidare. När vi väl rörde oss hemåt var det två små trötta tjejer som satte sig i bilen. Väl hemma blev det bad, lördagsgodis och sen sängen medan jag och Hans hade taco-och Fringekväll med syrran. Det var ett bra avsnitt men jag undrar, precis som syrran, om det är såhär det ska vara nu?? Ja det återstår väl att se tänker jag..

Men nu ska jag försöka få på brudarna lite ytterkläder för snart ska vi iväg på skoshopping med mormor, det ska bli roligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0