Liten tjejkväll i Hudik



Hade en himla trevlig kväll i Hudik igår med två brudar där den ena är tokigare än den andra, enbart i positiv mening, ni är ju bara för härliga! Jag och Petra for härifrån till Maja på kvällen. Hemma hos Maja blev det massa prat och lite dricka, sminkning och hårfixande, provande av kläder för att i slutändan ändå ta det som kändes mest bekvämt och en massa massa skratt. Det är bara så skönt att få sitta och snacka skit och skratta tills tårarna rinner, och tokiga disskusioner blev det så skratt var ingen bristvara. Efter att vi tillslut var klara drog vi oss in till stan och väl där in på Gossip. Började med att gå ett  varv där inne och vem är den första jag springer på som jag känner?! Jo Peter, han som inte ens skulle vara i stan hade trots allt blivit kvar och var nu ute till våran stora glädje, Peter är en av dom absolut bästa Hudikgrabbarna. Vi pratade lite med honom, gick sedan och beställde en varsin drink som jag vunnit av Maja efter en lätt vadslagning och sen sprang vi på nästa gograbb, ingen mindre än The bald guy in the corner. Han var lika glad som vanligt, dansade, pratade, skrattade och tokade sig, det är helt omöjligt att inte ha kul i hans närhet. Resten av kvällen vara bara rolig, vi blev en populär liten trio hos vissa än om dom alla blev dissade, vissa mer eller mindre snällt kanske *haha* Men fattar man inte vinken får man skylla sig själv. Allt som allt en toppkväll helt enkelt! Hade även en trevlig pratstund med minsta syster på toa, var himla roligt att prata med dig då vi sällan ses och jag hoppas allt redde ut sig under kvällen ♥


 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0