Liten Alice sjuk igen



Nu rullar Hans mot Norge och kvar här hemma är vi tjejer. Varje söndag eftermiddag/kväll är lika tråkig. Men vi kan ju inte klaga på pengarna som kommer börja rulla in framöver..

Fick svar på varför Alice var så grinig igår iaf, nu ligger hon med närmare 39 graders feber och hosta igen. Vet inte hur många gånger hon varit sjuk de senaste månaderna, hon blir frisk ett tag emellan men sen tar det bara om igen. Hoppas att det inte blir så långlivat denna gång utan att hon snart får vara tillbaka till sitt vanliga friska glada jag. Men imorgon blir vi iaf hemma så är det någon som har tråkigt och inte är rädd för att bli smittad är det bara att komma och hälsa på oss.

Varit en lugn dag i övrigt. Var iväg så flickorna fick åka lite tefat imorse men efter det har vi bara hållit oss hemma. Lagat mat, städat, tvättat, diskat, myst, tittat på tv, lekt och bara haft det bra. Och så har jag trillat över ett hus som jag blev tokförälskad i! Det ligger lite väl långt från ja...allting för att jag skulle falla men jag föll iaf. Fanns så mycket i och runt det huset som jag gillade men vi hade ju inte tänkt hitta nåt nytt hus nu så det blir väl någon annan som får turen att köpa det. Satans jäkla lyckostar!! Men men jag ska inte vara bitter.. ;)

Nu blir det lite glass och Cold case i sängen och sen är det natta.
Sov sött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0