Då börjar vi om....igen



Okey, nytt år nya tag! Försöker väl än en gång att få igång mitt skrivande här, jag tappar det hela tiden men helt ärligt har jag inte haft så himla mycket att skriva om heller. Men nu är det ett nytt år och redan är det lite som är annorlunda jämfört med förra året så min förhoppning är att det även kommer finnas lite mer att skriva om. Just nu gör jag dock inte många knop då jag halkade utanför förskolan igår och troligen sträckte ryggen. Ont som tusan gör det i både rygg och nacke men varma kläder och vila borde väl göra susen och om jag har en jäkla tur kanske jag kan lyckas prata mig till en ryggmassage av sambon ;) Skriver väl några rader om tomteland och lägger in lite bilder då det var en himla mysig helg vi hade med småtjejerna. Skulle kunna lägga in hur många bilder som helst från dom dagarna men har plockat ur några få så ni får hålla till godo.



Ja vi var till Tomteland igen. Köpte samma paket som året före med hotell, kvällsbuffé, frukostbuffé och inträde till Tomteland för två dagar, inte dyrt alls och personalen är hur trevliga som helst på hotellet så stort plus till Hotell Kung Gösta. Första dagen var det lite trist väder med snöblandat regn men andra dagen var det fint och vi hade det riktigt mysigt hela dagen. Vi träffade tomtenissar, troll, Gnistra, Tomten själv och en massa andra figurer och djur. Det blev en tur med häst och vagn. Vi pysslade och dom fick med sig en varsin ljuslykta hem. Nellie dansade runt stora granen och var helt lyrisk över att få dansa med en av råttorna, hela hon sken som en sol och titt som tätt tittade hon upp på "råttan" med beundran. Flickorna gillade besöket väldigt mycket och Nellie skulle även i år fånga ett troll att ha med sig hem. En hit helt enkelt!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0