En lördag med Nicklas



Idag har vi haft Nicklas på besök hela dagen, han kom lagomt till frukost och åkte när flickorna skulle lägga sig, och jag som gillar att ha folk här har tyckt att det varit riktigt trevligt. Det tyckte resten av familjen också, flickorna har busat järnet med honom och han och Hans har även hunnit iväg och skjuta in lite vapen. Livat har det varit i huset hela dagen då Alice vaknade på fel sida imorse och likaså efter middagsluren. Hon har varit ett riktigt litet monster mot syrran, gnällt och tjurat och hängt oss i byxbenen och däremellen har hon varit som vanligt och lekt så jag hoppas hon vaknar gladare imorgon igen. Just nu är det däremot dödstyst i huset, flickorna sover som små stockar, hundarna likaså och Hans drog iväg på träning. Här sitter jag i mörkret med datorn, allt annat är avstängt, och massor av ljus tända och än hur trevligt det varit hela dagen så är det bara så skönt med lugnet, att få ladda batterierna. Så nu lägger jag undan datorn, kryper ner i soffan och laddar ordentligt, Ben & Jerry here I come!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0