Å jag å!



Någon som står mig nära påpekade idag att min blogg tystnade rejält i juni. Ja vad kan jag säga? Den har varit tyst alldeles för länge så nu blir det ändring på det. Det har hänt en hel del här men tänker inte ta upp allt utan nöjer mig med att ni som vet ni vet, och ni som inte vet kommer få veta. Nu blir det till att gå in i en ny fas och se framåt med allt vad det innebär. Tänker inte gå in nå närmare än så för stunden.

Det jag kan skriva om däremot är ju den helt otroligt fantastiska bilen, eller så kanske det inte var just det den var?!?! Har än en gång blivit utan bil, det är helt makalöst vilken bra saab vi hittade en gång i tiden. Nu står den och skäms på gården, vad man ska göra med den vet inte jag, känns inte som någon större idé att laga den för en massa pengar och så kommer den rasa sen igen. Så vi skiter i den så länge!

Tänker däremot prata lite fint om en annan bil, någon som är intresserad av en Volvo XC90?? -04, automat, 7-sitsig, silvermetallic och gått ca 22500. Hojta till isf! Har fått i uppdrag att sälja den och jag ger mig inte förrän den är såld så ni som är sugen, hör av er!

Men om vi går tillbaka lite till att jag är utan bil. Det positiva med det hela är ju all den motion man får, promenerar runt 1-2 mil om dagen och cyklar cirka 1,5 mil så det kan jag ju inte klaga på. Och ikväll ska jag ut och springa, får vi se hur långt jag tar mig. Klarar jag mina 3 km är jag nöjd men helst vill jag slå 5 km ;)



Håret är färgat av bästa Maja också, känns skönt med nytt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0