Hudik levererar...som alltid!



Förra tisdagen drog vi till Hudik för att se Sigge Hill på Gossip. Syrran, jag och Malin drog från Söderhamn vid sju-tiden på kvällen för att möta upp lite folk hos Grahn på förfest. Väl där började vi med att springa runt från våning till våning och inte hitta vart han bodde, fast vi var på rätt våning på allra första försöket! Jisses! Väl inne öppnade vi cider och vin och umgicks med några nya och några gamla bekantskaper, pratade en massa skit, blev serverade små pizzaslices, blev utsatta för ett trick som jag ännu inte har en aning om hur dom gjorde och bara hade det riktigt jäkla roligt. Sen drog vi vidare till Gossip där vi dansade, blev bjudna på både cider och shots och blev kallad för Miss Black Jack då jag hade lite tur med korten vid bordet. Kvällen blev en hit rätt igenom helt enkelt, även om det inte blev något nattbad...men nästa gång lovar jag att hänga med på det också :) Och det bästa av allt, bilproblemet löste sig för stunden då jag fick låna Grahns bil denna vecka. Tack för det, guld värt!!

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0