New friend



En annan sak som också hände i tisdags var att bästa Petra kom på den briljanta idén att ge mig en ny kompis. Hon skickade helt sonika mitt nummer till denna person som sedan hörde av sig till mig, vi skickade bara något enstaka sms då och även på onsdag men på torsdagen började vi prata lite mer och han erbjöd sig att skjutsa mig till Hudik för att hämta Grahns bil. Det var en bilresa som blev riktigt rolig, trodde att vi kanske inte skulle ha så mycket att prata om då vi inte kände varann alls, hade bara träffats en enda gång tidigare hos Petra och det var ju flera månader sedan nu. Men vi hade inga problem alls med att prata och skratta med varann och det var uppfriskande att prata med någon som inte känner mig och som inte ställer samma frågor som alla andra. Så han skjusade mig att hämta bilen och erbjöd sig på samma gång att jag kunde få låna hans bil längre fram när han låg borta på jobb, vilket jag mer än gärna gör om han står fast vid det. Sen for vi hem igen, han släpandes på en osynlig husvagn för att se om jag kunde komma ikapp och jag i normal hastighet några minuter senare och ikapp kom jag.....efter ett bra tag :) Sen bokades jag upp som chafför till fredagen som tack för att jag fick skjuts till Hudik och den kvällen blev speciell! Kan inte återge allt men jag körde hans bil från cirka 22 på kvällen till 7 på morgonen efter, vi var på alla möjliga och omöjliga ställen och vi hade så jäkla roligt. Vet inte hur jag ska kunna beskriva denna person så jag snor helt enkelt Petras ord: "Man skrattar med hjärtat tillsammans med honom" Så tack bästa bästa vännen för att du förstod hur kul vi skulle ha i varandras sällskap :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0