Så småningom



Du kommer också bli glad igen
Man känner inte igen dig just nu
Men allt kommer bli bättre


Ord som värmer. Speciellt när man vet att den som sa dom är någon som bryr sig och som inte sa det bara för att ha något att säga. Och jag vet att man inte känner igen mig för stunden. Jag är grinigare och argare än vanligt, tiltar för minsta lilla, svävar gärna iväg och försvinner in i mobilens värld för det är lättare att prata med folk via sms. Jag är egentligen bara mig själv med en enda, möjligen två, personer just nu men det kanske räcker för stunden? När jag har fått ordning på allt i mitt liv igen så kommer jag komma tillbaka, till den jag egentligen är och den jag älskar att vara!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0