Från dåligt till bra



Gårdagen började sådär. Min bästa Petra var inte glad och inte jag heller, vi muttrade om det mesta och fick en dos av lite olika besvikelser. Så ja vi var inte direkt glada tjejer men fick iaf gjort det vi skulle på dagen. Väl hemma fick jag annat att tänka på och kvällen sen blev riktigt bra förutom en viss incident med lilla Atlaz då.

Kom hem från dagis med brudarna och ser att Atlaz på något vis lyckats tugga fast en cykeldator i överkäken, den satt som berg och jag fick inte lös den. Ringde syrran som kom över men vi lyckades inte gemensamt heller. Så då var det bara att ringa veterinären och sen tog underbara syster och satte sig och körde till Bollnäs med honom där dom sövde honom, fick bort cykeldatorn och sen fick dom komma hem igen när han vaknat.

Under tiden kom mamma hit med nybakta kanelbullar till mig och småtjejerna. Så vi pratade, lekte, fick disken diskad *haha* och bara umgicks ett tag. Sen skulle mamma hem och Jonsson kom hit för filmkväll med mig. Finns få som slår Jonsson, en av de absolut bästa vänner jag har! Så efter att han blivit smått misshandlad av Nellie och Alice och vi lekt häst med dom in till badrummet fick jag dom äntligen i säng och vi slog oss ner i soffan med popcorn och cola och kollade på 2 filmer. Eller ja..jag såg den första och delar av den andra för jag somnade ju som vanligt. Men jag hade sett den sista filmen några gånger så det gjorde inget. Jonsson drog sedan hem vid halvtvå på natten kanske och jag kröp till kojs. Så dagen slutade bra iaf! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0