Nya stället?



Det är lite för lugnt här hemma nu. Hade fullt upp hela helgen och nu kliar det i mig att vilja göra saker. Men istället sitter jag i köket framför datorn, tjejerna leker i en egenbyggd koja i vardagsrummet innan det är dags för sängen och country strömmar ur högtalarna,
och fan för den som hånar mig för det ;)

Men jag har iaf varit och tittat på en lägenhet idag, eller två egentligen men den ena räknas inte ens för så illa var den, och det är en lägenhet jag skulle kunna tänka mig. Stora rymliga rum, STORT kök med vedspis, kakelugn i vardagsrummet, nyrustat, stora härliga fönster, ligger inte alls långt härifrån och det bästa av allt - en lekpark alldeles utanför! Har även varit till försäkringskassan och pratat med en helt otroligt trevlig och tillmötesgående person om bostadsbidrag m.m och med det skulle det inte bli några som helst problem att ta denna lägenhet. Så nu ska jag bara fundera någon dag och bestämma mig men jag anar redan åt vilket håll det lutar, det känns rätt helt enkelt.

Näe nu måste jag göra något här hemma innan jag börjar klättra på väggarna, så hoppas ni får en bra kväll där ute!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0