Ume & Väsby



Igår kväll kom min bästa Ume-pojk hit med en polare och stannade över natten för att dra vidare till Gbg idag och sen se Springsteen, jag är bara liiiite avis! Men det var en trevlig kväll med film, chips och lite massage av mina förstörda axlar. Nu har jag och Alice vinkat av dom medan Nellie fortfarande låg och snusade sött i sängen, helt otroligt med sovmorgon till klockan nio men jäklar vad skönt! Nu sitter tjejerna nerkurade i soffan och myser framför barnprogram och jag passar på att uppdatera lite här.

Helgen som var spenderades i Upplands Väsby med två helt igenom helgalna brudar. Vi slöade en massa, käkade tacos, kollade av Väsby och var ut en sväng på lördagen. Helgen var mysig, lite förvirrande och rörig men ändå bra och jag hade kul med "pannkakstjejerna" ;)


Fullpackad för avfärd

Frukostmys med Linda

Ben & Jerry - grabbarna som alltid finns där

Vilket även goaste Petra gör ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0