Trött jobbig lördag



Hemma från jobbet en stund. Rätt skönt med delade turer ibland. Sitter i soffan med datorn i knä, Nellie lutandes mot min axel och Tom & Jerry rullar på tvn. Alice sover och det är lugnet själv i huset, så himla skönt. Men jag är trött, så fruktansvärt trött hela tiden, skulle kunna somna stående vissa dagar. Känns precis som i höstas så jag har nog samma brist i kroppen nu som då för mina små piller är slut sen ett tag tillbaka och nu är samma trötthet tillbaka. Så det blir väl till att ringa Hälsocentralen på måndag och skaffa tid. Men det positiva är att jag i alla fall sluppit den dödande huvudvärken denna gång, alltid något! I övrigt har den här dagen gått sakta, det har inte direkt hänt något på jobbet och då får man för mycket tid att tänka, vilket alla gånger inte är så bra..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0