30 & 4



Kände för att uppdatera lite så slänger in ett snabbt inlägg. Tar bara de "största" sakerna som hänt och fyller ut  med lite annat för jag kan inte få med allt som hänt sista tiden. Jag har gått och blivit gammal, 30, jisses var tog tiden vägen?? Jag som fortfarande känner mig som 22-23, har på något vis fastnat i den åldern, men det kanske inte gör något? Det är väl bättre att känna sig yngre än vad  man är än tvärtom! Jag hade inget speciellt firande, fika med familj och bästa vännerna och massa fina och bra presenter fick jag. Även presenter som skulle vara mer av ett skämt visade sig vara kanonbra ;) Men jag kommer ha fest, det lovar jag! Bara det blir vår och fint ute ska vi dra världens grillfest med allt tok som brukar hända då och jag hoppas att alla jag verkligen vill ha här kan komma då, kommer rätta mig efter vissas scheman så jag får de allra bästa här!


 


Nellie har också blivit stor, hela 4 år fyllde hon i söndags. Hela dagen firade vi henne med familj och lite kompisar. Massor av tårta, kakor och presenter och det var en nöjd 4-åring som kröp i säng på kvällen ♥









Utan bil har jag varit i fem, snart sex, veckor nu också så det har varit ett jäkla trasslande med att flytta turer på jobbet och låna bilar. Men det har gått någorlunda i alla fall. Var in och pratade med "våran" verkstadsgrabb igår och han har ännu inte hittat felet på den och ingen av dom som jobbar där vet vad det är för fel men dom skulle fortsätta leta. Själv känner jag att det är lika bra att ge upp den där bilen nu och leta något annat. Femte gången den brakat ihop nu på typ ett år så han verkar ju helt enkelt inte vilja gå. Det positiva är ju att det blir väldigt mycket promenader för mig, vikten går åt rätt håll och de ställen jag inte är nöjda med har börjat slimma till sig så det är inte bara negativt att vara billös. Men en bil måste jag ha och det ganska fort då jag fick ett till jobb i måndags!! Yeay!! Så många jag sökt var det äntligen min tur att få ett. Uuuuuuuunderbart!!!

Men nu måste jag ta tag i disk och städ innan det blir prommis med hundarna och fikabesök. Så jag poppar vidare med The Ryan O'reilly Band, en cd jag stal fair and sqaure av syrran igår och sätter igång.



I know that I'm not good enough but I'm still in love with you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0